Post by arididtetan on Feb 6, 2022 11:59:11 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kick the Buddy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kick the Buddy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset mønter hack ▞▞▞
▞▞▞ Kick the Buddy 2022 version ▞▞▞
Det er et sjovt spil😀
Hver gang jeg spillede spillet og gik til menuen for at hente våben, dukkede det en annonce op, og når annoncen var nede blev skærmen sort, men så var jeg nødt til at genstarte spillet igen, så blev det ved med at ske igen og igen spil tak
Ret sjov, men underholdningen bliver totalt ødelagt af de konstante afbrydelser. Jeg talte 3 x 30 SEK video reklamer på under 2 min. Ingen kunne springes over eller noget uden at gå helt ud af spillet. Dette er ingen undtagelse. Det er sådan spillet kører nu. Købte reklamefri udgave og der er stadig fyldt med reklamer. Pengene ud af vinduet!
Kick the Buddy Action xrp
Lav mere
Jeg kan godt lide, hvordan du kan få over hundrede valg til at vælge af våben! Du kan også få gratis ting med spilleautomaterne.
Sjovt at spille det her spil
Den er dårlig vær gang jeg downlaoder den virker den ikke jeg kan ikke spille
Jeg kan godt lide kammeraten
Jeg kan ikke lide de fem annoncer, men alt andet er SÅÅÅ godt GODT JOB!
👍👍👍
Hver gang jeg trækker en vens notesblok frem, dukker der en fandens annonce op!!! og hver gang jeg vinder spillet, får du annoncer! Og når jeg vælger et våben at bruge, og jeg ikke har penge nok, ADS!!!!!! VENLIGST LØS DETTE!!! Fjern alle annoncerne. 3 stjerner indtil det er ordnet. Jeg mener fjern annoncerne
War Machines: Tank Army Game Ação aoz
Jeg plejede faktisk at elske dette spil, men nu kan jeg ikke lide det, fordi hver gang du er færdig med at sparke, kommer venneannoncerne op, og mængden af annoncer er latterlig, og hver gang jeg forsøgte at betale for noget som: ingen annoncer eller sådan noget tog de min penge, men intet ændrede sig, der var stadig annoncer, og det fryser altid, selv Roblox er ikke så slemt, jeg håber virkelig, de forbedrer sig med dette spil, for nu spiller jeg andre spil, indtil de klarer sig bedre med dette spil, hvis de er bedre. Jeg ændrer min anmeldelse....
Mest reklamer, slet ikke til at spille pga. man bliver bombarderet med reklamer
Kick the Buddy Märulimängud kfcw
Det er så sjovt
Kick the Buddy Jangovar tea
Hør, sidste gang jeg spillede dette spil var det ok, men jeg ved ikke hvad der skete for mange annoncer nu idk hvorfor
Det er et rigtigt sjovt spil, 🐒 men det er ærgerligt at han hele tiden dør/eller i hvert fald hurtigt...😎
Spil for spam
Downloadede dette igen, fordi jeg huskede det var et godt spil, spillede 30 sekunder og fik 3 annoncer. Jeg anbefaler seriøst puttin i færre annoncer, folk vil blive ved med at slette dette og aldrig spille igen ellers
Dette spil er fantastisk og meget nemt at hacke. Det er den eneste grund til, at jeg spiller det, for at hacke det og bare have det sjovt. God grafik, fantastisk ragdoll-fisik, fantastisk gameplay, men det er INFESTERT med annoncer. Jeg anbefaler kun at spille dette spil, hvis du bruger lucky patcher til at fjerne annoncer. Jeg ved, at dette spil får de fleste af sine penge fra annoncer, men måske tone det lidt ned.
Det er bare så godt
Det er sjovt
Dette spil skal stoppe det er så f***
This week Doc and The Kid pay tribute to the sadly fallen BritKicker Darren Shahlavi, discuss their busy and varied week in action and then provide a comedy
Dette spil er fantastisk, men de burde mindske annoncerne, og ja, det er offline, men du bør være online for at købe ting, så reparer spillet, og jeg giver dig 5 stjerner
5 5
Ja Godt
Meget sjovt spil, men hvorfor er alle gode våben til at se annoncer? -2 stjerner på grund af mængden af annoncer, du skal se for at få gode våben.
Et af de bedste spil, jeg nogensinde har spillet for dårligt, du skal betale for våbnene, men det faktum, at du skal (ulevende) ham for at få dem.... Er det bedste nogensinde
Tilføj rigged.. til mange annoncer hele tiden.
Kick the Buddy Märulimängud xup
Spil ikke dette spil er dumt, når du går i menuen, kommer der en annonce op og så mange annoncer, og jeg vil ikke have nogen annoncer på spil. Jeg har 3 spil, der har annoncer, og min favorit har ikke annoncerne, og jeg bør fjerne de annoncespil, jeg har, og efter det vil jeg få mit yndlingsspil og beholde det
Jeg nød faktisk gameplayet, DA JEG FIK OPLEVE DET! Du slår ham ud, du får en annonce, du vil have en vare, se 5 annoncer, du slår ham, du får en annonce. Det er svært at give en ordentlig gennemgang af gameplayet, når det er i 3 sekunders intervaller. Jeg fik denne app, så mine små søskende kunne grine, men de blev bare mere humørfyldte og mere vrede, fordi de ikke kunne gøre noget.
Kick the Buddy Veiksmas cdnr
iO Mafia Agent Grand Robot Car Transform 3D Zombie Mission 3 Wild Animal Hunting Kick The Buddy Dinosaur Hunter Survival Pubg Pixel Classical Hippo Hunting
Ilovet
Dette spil er fantastisk, men det får annoncerne til at dukke op og midt i spillet, men det er fedt, så tag pop op-reklamerne væk, og jeg ville ønske, at det spark, kammeraten kunne undvige de kugler, jeg vil stille ind igen senere.
Godt spil men all for mange reklamer!!!
Bortset fra de konstante annoncer, nyder jeg virkelig dette spil, jeg kan godt lide de kommentarer, min ven altid efterlader, og der er så mange våben at prøve! Hvis du køber ingen annoncer, vil du ikke fortryde det!
Meget tilfredsstillende, ikke kedeligt, men lidt sjovt. Elsker det. Men så er annoncerne ret irriterende. Når du er færdig med at sparke din kammerat, får du en pris. Men her er fangsten, du skal se annoncen for at fortsætte og få præmien. Lige meget hvor du klikker på din skærm, vil den blot afspille annoncen. Det er nok også bare spillet på min enhed, men efter et stykke tid kunne jeg ikke finde noget fra spillet. Alle de andre apps fungerer bare fint. Ikke godt spil for børn, Kill than Kick the buddy
Den eneste grund til at give 2 stjerner er den vanvittige mængde af annoncer. Jeg ved, at tonsvis af andre mennesker har dette problem.Jeg ville gå videre til flytilstand, men jeg vil gerne være i stand til at se annoncer for at få belønninger. Når jeg slår ham ihjel, og det giver mig valget mellem at se en annonce i øjeblikket eller lade være, giver det mig alligevel annoncen, når jeg klikker på Fortsæt. Meget af tiden får jeg og reklamer bare for at trykke på båndet. Mængden af annoncer er sindssyg, og det gør spillet kedeligt. VENLIGST LØS DETTE.
Jeg vil gerne give spillet 5 stjerner, men der er for mange annoncer i dette spil, som irriterer mig meget, og jeg spiller også dette fra 4 år, men jeg købte en ny telefon, så al data og fremgang blev vasket væk. du kan også fjerne annoncerne, sænke prisen og også give en funktion, at vores fremskridt er gemt gennem en konto eller noget andet. Det er i øvrigt et godt spil fra min side.
Ok, der er denne fejl, hvor jeg klikker på annoncer for at få nye våben, og den lader mig ikke, og nu og da fryser den. Pls fix disse fejl. Der er også annoncer hvert andet sekund. Bortset fra det store spil.
OMG!! Dette spil er intet uden annoncer. Seriøst, intet ekstra kan gøres uden net, og hvis vi har internet, så er det umuligt at spille dette spil komfortabelt ... bare annoncer og annoncer. Men der er en mulighed for at fjerne annoncer, åh! Jeg var lettet på det tidspunkt, men da jeg klikkede på knappen, bad den om betalingen! Seriøst sjov mand!! Skal vi give penge for bare at fjerne annoncerne! Det er min anmodning til ejeren om at reducere antallet af annoncer. Det er så dejligt et spil, men annoncerne afbryder så meget!!!!
Det er mega godt spil